Wednesday 15 November 2017

Fx Options Dodd Frank


Maak sin uit Dodd-Frank Die Dodd-Frank Wet het breed en diep implikasies wat elke uithoek van finansiële dienste en verskeie ander bedrywe sal raak. Hierdie webwerf, ontwikkel en in stand gehou word deur prokureurs by Stinson Leonard Street, word gewy aan om sin te maak van hierdie komplekse wetgewing en help besighede verstaan ​​hoe dit hulle spesifiek sal beïnvloed. Ons Bloggers Dodd-Frank Die Tesourie Departement het voorgestel dat buitelandse valuta swaps en voorspelers vrystel van sekere bepalings van die Dodd-Frank Wet dat afgeleide transaksies te reguleer. Artikel 721 van die Dodd-Frank Wet wysig artikel 1A van die Commodity Exchange Act, of CEA, wat die term ruil definieer onder die CEA en sluit buitelandse valuta swaps en buitelandse valuta voorspelers in die definisie. Artikel 1A (47) (E) van die CEA magtig die Sekretaris van die Tesourie om 'n skriftelike beslissing dat buitelandse valuta swaps, of buitelandse valuta voorspelers, of albei maak: nie gereguleer moet word as swaps onder die CEA en is nie saamgestel om te ontduik die Dodd-Frank Wet in stryd is met enige reël afgekondig deur die CFTC ingevolge artikel 721 (c) van die Dodd-Frank Wet. Volgens die Tesourie Departement, die FX swaps en voorspelers mark is aansienlik anders as ander markte afgeleides. Bestaande prosedures in die FX swaps en voorspelers mark risiko's te beperk en te verseker stabiliteit. Sentrale skoonmaak vereistes sal die res van die mark vir afgeleide instrumente te versterk, maar kon eintlik praktyke in gevaar in die FX swaps en voorspelers mark wat hulp limiet risiko en verseker dat dit doeltreffend funksioneer. Hierdie mark speel so 'n belangrike rol om te help besighede bestuur van hul alledaagse befondsing en belegging behoeftes in die hele wêreld wat ontwrigting van sy bedrywighede ernstige negatiewe ekonomiese gevolge kan hê. Die Tesourie Departement waarsku dat FX swaps en voorspelers onderhewig aan Dodd-Frank streng nuwe handelsmerk verslagdoeningsvereistes en sakegedrag standaarde sal bly. Daarbenewens het die Dodd-Frank Wet maak dit onwettig om hierdie instrumente gebruik om ander afgeleide hervormings ontduik. Wat belangrik is, is die voorgestelde bepaling nie uit te brei na ander FX afgeleides, soos FX opsies, valuta swaps, en nie-aflewerbare voorspelers. Gaan Dodd-Frank gereeld vir updates op die Dodd-Frank Wet en ander belangrike effek reg matters. Known Onbekendes: voor te berei vir SEF-verhandel FX opsies 10 Februarie 2014 Geskryf deur Banking Tech Druk e-pos met betrekking tot transaksies waarby swaps onderhewig aan die skoonmaak vereiste teenpartye sal die transaksie uit te voer op 'n bord van aangewys as 'n kontrak mark handel of voer die transaksie op 'n uitvoering ruil fasiliteit. Robert Gray is hoof van verkope vir EMEA by Dion Global Solutions Met hierdie woorde het die Dodd-Frank Wet begin met 'n nuwe afkorting in die alfabet sop van moderne kapitaalmarkte. In sedert die jare het Swap uitvoering Fasiliteite die onderwerp van herhaalde besprekings, konsultasies, voorleggings en interpretasies is, skryf Robert Gray. Sperdatums is terug gestoot en gedruk weer terug. FX handelaars gekyk verligting van die newe-lyne voordat dit bevestig dat FX opsies en NDFs sou word beskou as swaps deur die CFTC en onderhewig aan die nuwe vereistes vir valuta handel. En nou, ná drie jaar van woedend twis, SEFs is uiteindelik hier. Duidelikheid en verwarring Byna 20 organisasies verlede jaar voor die sperdatum geregistreer as 'n SEF met die CFTC in Oktober. Maar in ooreenstemming met die verwarring en kompleksiteit wat omring SEFs sedert hulle die eerste keer voorgestel, die skuif has not het die duidelikheid dat sommige het gehoop vir. Ten spyte van die baie duidelike deadlines, ten minste twee operateurs van elektroniese opsies platforms versuim om te registreer, met verwysing na onverwagte veranderinge aan die finale reëls en regulasies. Die CFTC het 'n reeks van geen-aksie briewe gee SEFs meer tyd om sekere reëls, insluitend pre-uitvoering sifting, verslagdoening en bevestiging vereistes voldoen gepubliseer. Gebruikers word ook meer tyd om die SEF Rule Books hersien en gebruikers ooreenkomste onderteken gegee. As dit wasnt genoeg, die ander skreiende probleem is dat die voorskriftelike neigings van VS reguleerders kontras met die meer direkte benadering geneem in Europa. Die behandeling van FX opsies is baie anders in beide jurisdiksies en tot op datum, moenie FX opsies nie onder die bevoegdheid van Emir val. In teenstelling hiermee het MiFID en MiFID II, wat mededingende bekendgestel, multi-mark verhandel omgewings, reeds dek alle finansiële instrumente. Nominaal ten minste dit sluit 'n FX opsie, wat verder bemoeilik die internasionale landskap. Ten volle in die lewe na die moontlikheid van regulatoriese arbitrage, en huiwerig om te sien New York swaps besigheid opbreken na Londen of Frankfurt, reguleerders is onwaarskynlik dat hierdie teenstrydighede in plek te verlaat vir 'n lang. Ons het reeds gesien dat 'n meer doelbewuste poging om 'n gelyke speelveld te skep en duidelik die reëls te definieer. Mees onlangs, die Europese Owerheid Securities and Markte (ESMA) aangekondig dat 'n firma sperdatum van 12 Februarie 2014 vir maatskappye hoef in te teken op verpligte handel verslagdoening. Dit is nie net oor FX, maar al die ander oor-die-toonbank bateklasse. So, wat beteken dit alles vir deelnemers aan die mark FX opsies Ons kan seker verwag uiteindelike konsolidasie onder die eerste gedeelte van SEFs van stapel gestuur word. Maar die onderliggende beginsels van deursigtigheid, sigbaarheid en beheer is baie duidelik. Elke aspek van die handel en besluitneming proses sal aangeteken word, berig en gereed om te oudit. Trading huise benodig om hierdie eise te voldoen, en die bou van die beste praktyke in hul bedrywighede, sodat hulle in staat is om aan te pas by hierdie en enige verdere veranderinge in die ry. Ongelukkig, ten spyte van spertye soos ESMA vinnig nader, verslagdoening is nie iets wat die mark is tans voorberei vir. Die probleem is dat baie deelnemers is sonder die infrastruktuur en sagteware gereedskap wat nodig is om te val in lyn met 'n verpligte verslagdoening prosedures. Voor te berei vir die toekoms vertaal in die dag-tot-dag realiteit van die saak FX opsies, sal dit nie meer genoeg wees vir banke om 'n handelsmerk namens 'n kliënt uit te voer en net hulle in te lig van die resultate. Ook sal dit aanvaarbaar wees om die kliënt slegs met 'n eenvoudige uitvoering vermoë. Die besondere uitdaging van die FX opsies ruimte is dat dit 'n baie maat mark. Volgens 'n opname van die Bank vir Internasionale Skikkings (BIS), byna 10 persent van alle ambagte word volgens nie-finansiële maatskappye, waarvan baie gaan gebruik opsies om hul geldeenheid te verskans. Skatmeesters by hierdie organisasies is op soek na 'n unieke kontrak wat van toepassing is op hul besondere omstandighede. Daar is geen historiese pryse data, en die vind van die middel van die mark koers is 'n uitdaging op sy beste. Banke moet 'n ongekende vlak van deursigtigheid te verseker, nie net om die doeltreffendheid van hul handel strategie te demonstreer, maar ook om hulself te beskerm teen moontlike beskuldigings van skaduwee gedrag. Om dit te doen, sal FX opsies handelaars drie noodsaaklike vermoëns nodig. Eerstens, sal hulle akkurate en oop pryse asook waardasies wat konsekwent in elke stadium van die workflow toegepas vereis. In die tweede plek sal hulle buigsaamheid vereis met betrekking tot die keuse van pryse modelle om te verseker dat die mees geskikte is gekies. Ten slotte, is ondersteuning wat nodig is vir doeltreffende prys ontdekking beide vir enkel ambagte en geheel boeke van opsies. Daar sal ook nodig om die vermoë om te pre en post-handel ontleding van handel besluite te neem, en doeltreffende verslaggewing te doen om te verseker dat kliënte ingelig by elke stadium. Dit sal ongetwyfeld sluit akkurate stres toetsing en scenario analise om te verseker dat portefeuljes is in ooreenstemming met die kliënt mandate asook regulasies. Indien FX opsies skuif op na uitruil, hulle meer sensitief vir markbewegings. Die oornag lopie is onwaarskynlik dat kliënte, wat wil hê dat die waardasie van hul hoewes in die nabye real-time en vra. Handelaars sal waarskynlik nodig die vermoë om die merk-tot-mark van verskeie portefeuljes en duisende opsies posisies te bereken in 'n baie kort tyd. Die rol van korporatiewe in die FX opsies mark gegooi op 'n ander uitdaging met betrekking tot die SEF regulasies. Aanvanklik het die CFTC vereis beleggers Versoek vir kwotasies tot vyf banke of mark makers vir elke potensiële handel uit te reik. Lobby het verminder wat tot twee, maar dit sal uiteindelik styg tot drie. Die kommer is dat hoewel verskeie RFQs gee die indruk van groter mededinging, dit verhoog ook die risiko van inligting lekkasie weer versterk deur die maat, maar sporadiese aard van die mark wat presies die teenoorgestelde uitwerking het. Banke en hul kliënte moet dus gereedskap wat hulle in staat stel om die werk van dieselfde onderlegger (rekord van ambagte gemaak oor 'n tydperk van die tyd) en prysmodel om 'n handelsmerk te fasiliteer. Met hierdie soort stelsel in plek is, kan 'n korporatiewe tesourier staatmaak op sy bank in staat is om terug te stuur 'n prys vir 'n bepaalde struktuur by die klik van 'n knoppie. Handelaars kan dit prys tot en evalueer hoe dit inpas in hul boek, en die tesourier kan besluit of die handel te voltooi. Elke stadium is vasgevang word in dieselfde stelsel so pryse akkuraat bly, die gaping tussen 'n bevel geplaas, geprys en uitgevoer word verminder tot sekondes, en inligting lekkasie geminimaliseer. Ten slotte, sal maatskappye uiteindelik om te voorspel en te bestuur die einde van die dag kollaterale vereistes. Sentrale skoonmaak sal onvermydelik lei tot maatskappye hou aansienlike posisies met mekaar skoonmaak van die huis, met kapitaaltoereikendheid vereistes eis dat hulle in staat is om te bereken en dan hou voldoende kapitaal teen hierdie posisies. Dit is ook 'n uitdaging vir die skoonmaak van huise en handel repositories wat nodig het om in staat wees om marge bereken. Dit is 'n uitdaging vir die FX opsies ruimte as 'n geheel. Tans sentrale skoonmaak is nie 'n mandaat, maar die regulerende trajek dui daarop dat dit net 'n kwessie van tyd. Die ongekende vlakke van data nou gerig op hierdie liggame is oorweldigend die stelsels in plek. Daar is ook nog 'n paar verwarring oor hoe en of die skoonmaak van huise in staat om die data in betekenisvolle inligting te vertaal en in staat stel om handel partye om 'n punt-tot-mark uit te voer van hul boeke sal wees. Geleentheidsvensters So vir al die verwarring rondom SEFs, skoonmaak en algehele regulerende reëls, is daar ook 'n paar baie duidelike vereistes wat na vore gekom. Terwyl bedryfsliggame en reguleerders voortgaan om te werk op die raamwerk verfyn, kan deelnemers nuttig hierdie tyd voor te berei vir die komende veranderinge. Die venster vir stoot terug op regulering en die uitbreiding van sperdatums is vinnig toemaak. In die plek daarvan 'n venster van geleentheid om 'n optog op mededingers te steel is die opening van. Die skuif na elektroniese handel is waarskynlik die deel van FX opsies mark te verhoog en dramaties verhoog verhandel volumes as toevallig FX markte. Waargenome risiko's sal verminder, meer maatskappye is geneig om hul verskansing strategieë te skuif van termynkontrakte vir opsies, en vereenvoudig uitvoering sal die mark oop te meer nie-tradisionele spelers. Dit sal egter die voordele van vroeë aanvaarding slegs beskikbaar vir firmas wat hul eie prosesse en stelsels in orde te kry wees. Pokmon Gaan het die wêreld deur die storm geneem, die opneem van die harte en gedagtes van volwassenes en kinders gelyk in hul pogings om em almal te vang in die jongste weergawe van die gewilde rekenaar spel, wat voortbou voorpunt volgemaak realiteit (AR) tegnologie in sy oorspronklike spel . Wat kan banke daaruit leer Online hacks is vinnig vervang die bank rooftogte van ouds af. Met banke toenemend in gevaar, vroeë bedreiging opsporing noodsaaklik. Eleonore Fournier-grafte verduidelik hoe banke hulself kan beskerm die jongste uitgawe van ons vlagskip tydskrif Banking Tegnologie is nou uit gepak met nuus, ontleding en insigte, gevallestudies, navorsing en deskundige commentary. Dodd-Frank Reëls Impact eindgebruikers van buitelandse valuta afgeleides Die volgende post na ons toe kom van Michael Occhiolini. vennoot fokus op korporatiewe finansies, korporatiewe reg en bestuur, en afgeleide instrumente by Wilson Sonsini Goodrich amp Rosati, en is gebaseer op 'n memorandum WSGR Alert. Die volledige publikasie, insluitend aanhangsels, is hier beskikbaar. Hierdie pos is 'n opsomming van sekere onlangse ontwikkelinge onder die Dodd-Frank Verbruikers Wet op die Beskerming (Dodd-Frank) wat 'n impak korporatiewe eindgebruikers van oor-die-toonbank buitelandse valuta (FX) Wall Street Hervorming en afgeleide transaksies en moet gelees word in samewerking met die vier voor WSGR Alert on Dodd-Frank FX kwessies vanaf Oktober 2011. September 2012. Februarie 2013 en Julie 2013. Titel VII van Dodd-Frank gewysig die Commodity Exchange Act (CEA) en ander federale sekuriteite wette om 'n omvattende nuwe regulerende raamwerk vir die behandeling van oor-die-toonbank afgeleide instrumente, wat oor die algemeen as 8220swaps8221 gedefinieer kragtens artikel 1A (47) van voorsien die CEA. Onder andere, Dodd-Frank maak voorsiening vir: die registrasie en regulering van ruil handelaars en groot deelnemers ruil die implementering van skoonmaak en uitvoering handel vereistes vir swaps en die vestiging van rekordhouding en verslagdoening vereistes vir swaps. Die statutêre 8220swap8221 definisie vervat in Dodd-Frank is baie breed en sluit 'n wye verskeidenheid van FX afgeleides, soos FX swaps, FX voorspelers, valuta swaps, kruis-geldeenheid swaps, buitelandse valuta-opsies (insluitend collared opsies), en nie-aflewerbare FX vooruitkontrakte (NDFs), elk soos beskryf in aanhangsel A by hierdie waarskuwing. 1. Oorsig van FX Swap regulatoriese raamwerk in November 2012, die Amerikaanse Tesourie Sekretaris uitgereik 'n finale beslissing dat beide FX swaps en FX voorspelers (vrygestel FX swaps) vrystel van die meerderheid van die Dodd-Frank vereistes vir swaps (Tesourie Bepaling). Op sy gesig, die Tesourie Bepaling slegs van toepassing op FX swaps vrystel (beskryf in aanhangsel A) en nie uit te brei na 'n ander tipe van FX afgeleide transaksie. In Augustus 2012, die Commodity Futures Trading Commission (CFTC) en die Securities and Exchange Commission (SEC) gesamentlik uitgereik reëls verder definieer die term 8220swap8221 onder Dodd-Frank. Hierdie reëls duidelik onderskei FX afgeleide instrumente wat kan wees onderhewig aan die Tesourie Bepaling van FX afgeleide instrumente wat nie onderhewig is aan die Tesourie Bepaling sou wees. Die finale reëls dus bevestig dat die volgende FX afgeleides (in aanhangsel A beskryf) as swaps (nie-vrygestelde FX swaps) onder die CEA sal behandel word sonder inagneming van die Secretary8217s bepaling: Buitelandse wisselkoerse opsies Nie-aflewerbare vooruitkontrakte wat buitelandse valuta Geld swaps Kruis-geldeenheid swaps Terwyl die Tesourie Bepaling bepaal dat vrygestel FX swaps nie onderhewig aan Dodd-Frank8217s skoonmaak en handel vereistes sal wees, sodanige transaksies sal voortgaan om te wees onderhewig aan die volgende Dodd-Frank vereistes: (1) die vereiste om ruil rapporteer handel data om data repositories ruil (BTR), (2) die eksterne bedryfsomgewing gedrag standaarde in Afdeling 2 van hierdie waarskuwing beskryf, en (3) die anti-ontduiking bepalings van Dodd-Frank beskryf in Artikel 7 van hierdie post (anti-ontduiking reëls). In teenstelling, nie-vrygestelde FX swaps is onderhewig aan die volgende Dodd-Frank vereistes: (1) die skoonmaak en handel vereistes van Dodd-Frank wat in Afdeling 3 van hierdie post bespreek (tensy 'n ander vrystelling is beskikbaar), (2) die voorgestelde vereistes marge wat deur óf die CFTC of diegene federale reguleerders geag die 8220prudential reguleerders, 8221 1 (3) al drie kategorieë van verslagdoening en rekordhouding vereistes in Artikel 6 van hierdie pos beskryf, (4) die eksterne bedryfsomgewing gedrag standaarde, (5 ) die uitruil dokumentasie vereistes in Afdeling 2 van hierdie post onder die ruil dokumentasie reëls beskryf (hieronder gedefinieer), en (6) die anti-ontduiking reëls. 2. Oorsig van 2013 Dokumentasie Vereistes In 2013, te ruil data verslagdoening vereistes en die ruil dokumentasie reëls (hieronder gedefinieer), wat verskeie dokumentasie vereistes lê op ruil handelaars en groot deelnemers ruil, in werking getree het. Sulke reëls is bykomend tot die eksterne bedryfsomgewing gedragsreëls wat in 2012 in werking getree het, wat ook van toepassing te ruil handelaars en groot deelnemers ruil. Swap Dokumentasie Reëls en die ISDA Maart 2013 protokol (protokol 2.0) CFTC reëls met betrekking tot bevestiging handel, portefeulje versoening, portefeulje kompressie, en ruil handel verhouding dokumentasie, wat van toepassing is op ruil handelaars en groot deelnemers ruil (ruil Dokumentasie Reëls), in werking getree het in 2013 2 Die swap Dokumentasie Reëls van toepassing op nie-vrygestelde FX swaps maar nie van toepassing op FX swaps vrystel. Hierdie reëls vereis ruil handelaars om, onder andere, (1) te beperk die tyd tussen die uitvoering van 'n nie-vrygestelde FX ruil en die tyd wat die ruil handelaar versprei en voer bindende dokumente met betrekking tot so 'n transaksie met 'n korporatiewe end gebruiker van nie-vrygestelde FX swaps, (2) skriftelik ooreenkom met elkeen van hul teenpartye met betrekking tot die terme waarmee die ruil handelaar en teenparty sal betrokke wees in portefeulje versoening, en (3) te vestig en te volg skriftelike beleid en prosedures vir tyd tot tyd te beëindig ten volle verrekening swaps en vir die beoefening van portefeulje kompressie oefeninge wat verband hou met swaps met teenpartye wat nie handelaars ruil om die deur so 'n teenparty versoek mate. Daarbenewens het die Swap Dokumentasie reëls vereis ruil handelaars om vas te stel en te volg skriftelike beleid en prosedures redelik ontwerp om te verseker dat die ruil handelaar ruil handel verhouding dokumentasie voer met korporatiewe eindgebruikers van nie-vrygestelde FX swaps 8220prior of gelyktydig with8221 aangaan van 'n nie-vrygestelde FX ruil met die korporatiewe eindgebruiker (Trading Dokumentasie). Ten einde te voldoen aan die reëls, moet die Trading Dokumentasie op skrif wees en sluit in alle opsigte wat die handel verhouding tussen die ruil handelaar en die korporatiewe eindgebruiker, insluitend terme soos betalingsverpligtinge, gebeure van wanbetaling, gaas, beëindiging gebeure, en berekening van verpligtinge by beëindiging. Die meeste van ons korporatiewe eindgebruiker kliënte tevrede die Trading Dokumentasie vereistes van toepassing op handelaars te ruil deur aan die protokol Maart 2013 (protokol 2.0) gepubliseer deur die International Swaps en Derivatives Association (ISDA). Protokol 2.0 is 'n meganisme ontwerp om deelnemers aan die mark aan die bepalings van hul bestaande ruil handel verhoudings aan te vul ten einde te voldoen aan die verskillende vereistes van Dodd-Frank. Onder andere, protokol 2.0 stel korporatiewe eindgebruikers in 'n geagte ISDA 2002 Master ooreenkoms (geag ISDA) om hul onverrekende swaps regeer tot die mate wat hulle gehad het die dokumentasie vereistes soos uiteengesit in die Trading Dokumentasie reëls nie reeds vergader om in te skryf. Die geagte ISDA sluit sekere basiese terme wat nodig is om die Trading Dokumentasie reëls voldoen. Terwyl toetrede tot 'n geagte ISDA voldoende is om te voldoen aan die dokumentasie reëls Trading, het die meeste van ons eindgebruikers plaas in onderhandel ISDA Meester ooreenkomste aangegaan ten einde hul afgeleide dokumentasie aan te pas om hulle spesifieke vereistes te voldoen. Daarbenewens protokol 2.0 adresse die geskilbeslegting en portefeulje versoening vereistes van die Swap Dokumentasie Reëls. Dit is belangrik om daarop te let dat ruil handelaars sal tipies vereis elke regspersoon in die korporatiewe groep wat 'n party tot 'n ruil in protokol 2.0 aan te gaan ten einde vir die ruil handelaar om hul Dodd-Frank vereistes te voldoen. Byvoorbeeld, as beide 'n moedermaatskappy en 'n filiaal van die moedermaatskappy handel FX afgeleides, elke entiteit moet in die protokol 2.0 betree afsonderlik. Eksterne Sakegedrag Standaarde en die ISDA Augustus 2012 protokol (protokol 1.0) Die eksterne sakegedrag standaarde van toepassing te ruil handelaars verbied sekere beledigende praktyke en vereis ruil handelaars om (1) openbaar sekere wesenlike inligting te teenpartye en (2) ondersoek omsigtigheidsondersoek wat verband hou met hul omgang met teenpartye (die 8220know jou customer8221 vereistes). Gevolglik eindgebruikers vereis is om hul bestaande handel dokumentasie wysig om ruil dealers8217 en groot ruil participants8217 nakoming van die eksterne bedryfsomgewing gedragsreëls nie later nie as 1 Mei te fasiliteer, 2013 Die meeste korporatiewe eindgebruikers van FX afgeleides ontmoet die dokumentasie vereistes wat deur ruil handelaars onder die eksterne bedryfsomgewing gedrag standaarde deur die gebruik van die aanlyn ISDA protokol Augustus (protokol 1.0). Protokol 1.0 bied partye die vermoë om hul bestaande dokumentasie wysig deur in te stem om sekere aanvullings uitgegee deur ISDA. Soortgelyk aan protokol 2.0, sal ruil handelaars tipies vereis elke regspersoon in die korporatiewe groep wat 'n party tot 'n ruil in protokol 1.0 aan te gaan. Besoek ons ​​Februarie 2013 WSGR Alert vir 'n meer gedetailleerde beskrywing van die nakoming prosedures protokol 1.0. 3. Eindgebruiker-uitsondering nie en FX Clearing en Trading Vereistes Korporatiewe eindgebruikers wat voor in sekere tipes rentekoersruiltransaksies te gaan, word nou vereis om te voldoen aan die skoonmaak en uitvoering handel vereistes vir sodanige rentekoersruiltransaksies, tensy sodanige eindgebruikers te implementeer die vrystelling van Dodd-Frank8217s skoonmaak en uitvoering handel vereistes aan korporatiewe entiteite wat aan bepaalde vereistes soos uiteengesit deur die CFTC (End-User uitsondering). Maar, soos van die datum van hierdie waarskuwing, die CFTC het geen voorstelle om die skoonmaak en elektroniese handel van enige oor-die-toonbank FX afgeleide vereis uitgereik. Ons verwag nie dat die CFTC om enige sodanige voorstel in die nabye toekoms uit te reik, en moet 'n oopte mandaat voorgestel en uitgereik vanjaar, is dit onwaarskynlik dat korporatiewe eindgebruikers nodig sou wees om sulke transaksies voor te vee na die einde van 2014 , gebaseer op die verwagting dat enige sodanige skoonmaak vereiste nie van toepassing op 'n korporatiewe eindgebruiker tot 270 dae na die aanvang van 'n finale verpligte skoonmaak bepaling sou wees. As gevolg hiervan, vir korporatiewe eindgebruikers wat uitsluitlik handel FX afgeleides, verwag ons dat daar geen behoefte om die eindgebruiker Uitsondering vir enige korporatiewe eindgebruiker van FX afgeleides voor te implementeer om die einde van 2014. Daarbenewens sal wees, ons glo dat dit sin vir korporatiewe eindgebruikers wat uitsluitlik handel FX afgeleide om te wag totdat die finale vereistes marge vir onverrekende swaps deur die CFTC en omsigtige reguleerders voordat die verkiesing van die eindgebruiker Uitsondering is aangeneem sou maak, soos die vereistes marge vir onverrekende swaps kan , na gelang van die finale vereistes, maak dit meer ekonomies om 'n bepaalde FX transaksie duidelik in plaas van vertroue op die eindgebruiker uitsondering op die skoonmaak vereistes te vermy. Ons September 2012 WSGR Alert bied 'n gedetailleerde beskrywing van die proses vir die verkiesing van die eindgebruiker uitsondering nie. 4. Marge Vereistes vir Onuitgevee Swaps In September 2013, die Basel-komitee oor banktoesighouding en die Internasionale Organisasie van Securities Kommissie uitgereik hul finale raamwerk vir onverrekende swaps (die Raamwerk). Terwyl die raamwerk is nie 'n bindende regulasie, verwag ons dat dit die finale reëls op vereistes marge sal beïnvloed vir swaps word uitgereik deur die CFTC en omsigtige reguleerders. 'N Belangrike beginsel van die raamwerk is dat vereistes marge vir onverrekende swaps sentrale skoonmaak moet bevorder word deur wat die hoër risiko wat verband hou met onverrekende swapsthat is, moet voldoen marge vir onverrekende swaps hoër as vir skoongemaak swaps wees. In die geval dat óf die CFTC of omsigtige reguleerders implemente hoër vereistes marge vir onverrekende swaps versus skoongemaak swaps, korporatiewe eindgebruikers van FX afgeleides, in die mate waarin 'n bepaalde FX afgeleide in die toekoms onderhewig aan verpligte skoonmaak onder regulasies afgekondig by die CFTC of omsigtige reguleerders, mag verkies om sulke FX afgeleide duidelik in plaas van vertroue op die eindgebruiker Uitsondering, afhangende van die ekonomie van 'n bepaalde FX afgeleide transaksie. 5. Die Grens Aansoek van Dodd-Frank Vereistes op 26 Julie 2013 die CFTC gepubliseer finale interpretasie leiding met betrekking tot die grens toepassing van ruil regulasies kragtens Dodd-Frank wat onder andere, impak nie-finansiële eindgebruikers van oor-die-toonbank FX afgeleides (Begeleiding Cross-Border). Die leiding Kruis-grens is nie 'n formele reël uitgevaardig en aangeneem deur die CFTC maar is in plaas 8220interpretative guidance8221 met betrekking tot die CFTC8217s sien oor wanneer die uitruil regulasies van Dodd-Frank van toepassing op grens ruil transaksies, insluitend FX afgeleide transaksies. Onder leiding Kruis-grens, sal die Dodd-Frank regulasies van toepassing op enige gegewe ruiltransaksie (en, in die besonder, FX afgeleide transaksies) wissel na gelang van of die partye by daardie ruiltransaksie is 8220U. S. persons8221 of val binne sekere ander versyferde kategorieë hieronder bespreek word, soos 'n gewaarborgde filiaal of geaffilieerde kanaal. Sien aanhangsel B by hierdie waarskuwing vir die nie-eksklusiewe definisie van 'n 8220U. S. person.8221 Vir die meeste van ons korporatiewe eindgebruiker kliënte, die Delaware korporatiewe ouer, want dit is 'n Amerikaanse persoon onder leiding Kruis-grens, sal 'n klas van sekuriteite onder die Securities Exchange Act van 1934 geregistreer is, het soos gewysig (Ouer korporatiewe End-User), en sal onderhewig wees aan wesenlik al die toepaslike Dodd-Frank regulasies met betrekking tot hul FX afgeleide transaksies, ongeag of die teenparty om die FX transaksie is 'n Amerikaanse persoon. Hierdie Ouer Korporatiewe End-gebruikers sal dikwels al in 'n ISDA 2002 Master ooreenkoms met 'n finansiële entiteit wat 'n Amerikaanse persoon, en gebruik dan daardie selfde vorm vir hul nie-Amerikaanse filiale, insluitend tipies verskaffing van 'n ouer waarborg met betrekking tot hierdie nie filiale Amerikaanse (buitelandse filiale). Met betrekking tot enige buitelandse filiaal, die eerste stap in die nakoming van die leiding Kruis-grens is om vas te stel of die buitelandse filiaal binne die CFTC8217s definisie van 'n Amerikaanse persoon sou val. Klousule (iii) van die omskrywing van 8220U. S. person8221 sluit 8220any korporasie met sy vernaamste plek van besigheid in die Verenigde States.8221 Vir die meeste van ons korporatiewe eindgebruiker kliënte, het ons nie glo dat hul buitelandse filiale hul skoolhoof plekke van besigheid in die Verenigde State van Amerika sou hê aangesien hierdie buitelandse filiale tipies het hul eie uitvoerende kantore, direksies en losstaande en aparte korporatiewe bedrywighede, en is nie spesifiek gestig om handel te dryf FX afgeleide produkte of ander finansiële produkte. Die veronderstelling dat die buitelandse filiaal is nie 'n Amerikaanse persoon, die volgende uitgawe is die status van die teenparty om die FX afgeleide transaksie. As hierdie buitelandse filiale handel FX afgeleide instrumente met 'n finansiële entiteit wat 'n Amerikaanse ruil handelaar of groot ruil deelnemer (en dus 'n Amerikaanse persoon), sal die buitelandse filiale verwag word om te voldoen aan al die Dodd-Frank ruil regulasies van toepassing op hul Amerikaanse ruil handelaar met betrekking tot hul FX afgeleide transaksies. Waar die leiding Kruis-grens kry baie ingewikkeld, maar is met betrekking tot transaksies waarby die buitelandse filiaal in werking 'n FX afgeleide met 'n nie-VS-persoon, insluitende 'n ruil handelaar, groot ruil deelnemer, finansiële instelling, of korporatiewe end gebruiker wat nie 'n Amerikaanse persoon. Die toepassing van die Dodd-Frank ruil regulasies om 'n FX afgeleide transaksie met 'n buitelandse filiaal met 'n nie-VS-persoon sal afhang van 'n aantal faktore, insluitend die status van die buitelandse filiaal, of 'n Amerikaanse moedermaatskappy waarborg word verskaf om die buitelandse filiaal, en of die buitelandse filiaal is 'n vennoot kanaal, saam met die status van die buitelandse subsidiary8217s teenparty om die FX afgeleide transaksie. In die lig van die uiterste kompleksiteit van die Cross-Border leiding, sou ons beveel om ons te kontak direk te bespreek hoe die leiding Kruis-grens van toepassing sal wees om jou van toepassing transaksie waarby een van jou buitelandse filiale. Ten einde te help omruil teenpartye verstaan ​​watter reëls van toepassing op hul ruil transaksies, het ISDA grensoverschrijdende Swaps Verteenwoordiging Brief (Verteenwoordiging Brief) gepubliseer wat 'n aantal finansiële teenpartye ons korporatiewe eindgebruikers voltooi ten einde te voldoen aan die Kruis het versoek Begeleiding - Border. 3 Die verklaringsbrief vereis markdeelnemers om 'n drie-stap vraelys, wat bestaan ​​uit die volgende vrae (gedefinieer terme hieronder gebruik word uiteengesit in die verteenwoordiging Brief) voltooi: 1. Of die mark deelnemer redelikerwys glo dit is 'n 8220U. S. persoon, 8221 soos verduidelik deur die CFTC in die leiding Kruis-grens. As die antwoord op hierdie vraag is 8220yes, 8221 dan geen verdere vertoë is onder die verklaringsbrief vereis. 2. As 'n mark deelnemer redelikerwys glo dat dit nie 'n 8220U. S. persoon, 8221 dan die mark deelnemer moet die volgende addisionele vrae te beantwoord: a. Of die mark deelnemer redelikerwys glo dat dit 'n 8220affiliate watervoor, 8221, soos omskryf in die Cross-Border leiding b. Of die mark deelnemer redelikerwys glo dat sy swap verpligtinge word ondersteun deur 'n 8220guarantee, 8221, soos omskryf in die leiding Kruis-grens. As die antwoorde op vrae (a) en (b) is 8220no, 8221 dan geen verdere vertoë vereis. (Dit sal opgemerk word dat die term 8220guarantee8221 baie breed omskryf in die leiding oorgrens en, bykomend tot formele waarborge, kan die volgende insluit keepwells en ander finansiële reëlings.) 3. As 'n mark deelnemer redelikerwys glo dat sy swap verpligtinge word ondersteun deur 'n 8220guarantee, 8221, soos omskryf in die leiding Kruis-grens, dan is die mark deelnemer moet die volgende addisionele vrae te beantwoord: a. Of die mark deelnemer redelikerwys glo dat so '8220guarantee8221 is verskaf deur 'n entiteit wat beide (i) 'n 8220U. S. persoon, 8221 soos verduidelik deur die CFTC in die leiding Kruis-grens, en (ii) 'n 8220Financial entiteit 8221 soos omskryf in die CEA b. Of die mark deelnemer is geaffilieer by 'n ruil-handelaars, soos omskryf in die CEA en die toepaslike regulasie Tydens hierdie voorstellings behoort korporatiewe eindgebruikers konsulteer met die definisies en lyste van tersaaklike faktore ingesluit as Bylae I tot die verklaringsbrief. 6. Verslagdoening en Rekordhouding Vereistes Die verslagdoening en rekordhouding vereistes vir swaps onder Dodd-Frank (insluitend FX afgeleides) is baie kompleks. Daar is drie algemene kategorieë van verslagdoening vereistes: Real-Time verslag. Maak voorsiening vir real-time verslagdoening en openbare verspreiding van sekere ruil data, insluitend pryse data vir sekere nuwe uitgevoer swaps en wysigings aan bestaande swaps. Regulatoriese verslagdoening. Maak voorsiening vir verslagdoening aan BTR van primêre ekonomiese terme en bevestiging data van swaps, lewensiklus data, en waardasie data, maar die inligting sal nie publiek sigbaar geword. Historiese verslag. Maak voorsiening vir soortgelyke verslagdoening vereistes soos regulatoriese verslagdoening aan BTR van historiese ruil inligting. Reg.

No comments:

Post a Comment