Sunday 29 October 2017

Ebs Trading System


Sê die hersiening van EBS handel stelsel (Voeg aanhalings, besonderhede) New York, 26 Junie (Reuters) - Elektroniese inter-handelaar makelaar ICAP het gister gesê dit is die oordeel van alle aspekte van die EBS buitelandse valuta handel platform en is tans besig met samesprekings met kliënte oor moontlike veranderinge. 'N ICAP woordvoerder gesê in 'n e-pos verklaring gesê die maatskappy verwag om die hersiening te voltooi gedurende die somer. Dow Jones News vroeër gister berig dat ICAP beplan om die vyfde desimale plek te skaf op sy geldeenheid aanhalings en voer sogenaamde half-pit pryse. Die verslag Dow Jones gesê ICAPs skuif is bedoel om sy kern bank kliënte tevrede te stel. Aan die einde van 2010, EBS bygevoeg 'n vyfde desimale plek om sy pryse sodat sy geldeenheid pare soos euro / dollar te lees as 1,24980, in plaas van die standaard 1,2498. bronne mark het gesê die vyf desimale plekke was bedoel om die platforms hoë-frekwensie handelaars te akkommodeer. EBS en Thomson Reuters is mededingers in die FX handel besigheid. Dit (EBS plan) gaan effektief verminder die aantal pryse wat EBS publiseer omdat die pryse in 'n half-pit pryse reeks sou beweeg en as gevolg daarvan, sal dit eintlik vertraag die bedrag van die prys dit stuur, sê Tony geur hoof tegnologie beampte by makelaar-handelaar site OANDA Corp in Toronto. Site OANDA loop 'n valuta handel platform wat voorsiening maak vir 'n hoë frekwensie handelaars. Van daardie, sal dit maak dit makliker vir 'n paar van EBS bank vennote met ouer gebaseer handel stelsels om handel te dryf nie. Geur gesê die moontlike verandering in EBW pryse gewoond enige impak op OANDAS besigheid. Site OANDA nie likiditeit te verskaf aan banke die pad EBS doen, sê geur kom nie. Ons voldoen aan hoë frekwensie handelaars en ons kry groot likiditeit van EBS en bepaal dat aan ons kliënte en wat sal onveranderd bly vir ons. Die jongste data van EBS het getoon dat die volume in plek buitelandse valuta afgeneem 25 persent verlede maand aan 130800000000 van 'n jaar vroeër wat by 175200000000. (Verslagdoening deur Gertrude Chavez-Dreyfuss Redigering deur Phil Berlowitz) Finale Reël: elektroniese indiening van Securities transaksie inligting deur Exchange Lede, Makelaars, en Handelaars Securities and Exchange Commission 17 CFR Parts 200 en 240 Release No 34-44494 Lêer No S7- 12-00 elektroniese indiening van Securities transaksie inligting deur Exchange Lede, Makelaars, en Handelaars AGENTSKAP: Securities and Exchange Commission. Aksie: Finale reël. OPSOMMING: Die Securities and Exchange Commission (quotCommissionquot) is die aanneming van Reël 17A-25 kragtens artikel 17 van die Securities Exchange Act van 1934 (quotExchange Actquot), makelaars en handelaars vereis om elektronies in te dien om die Kommissie, op versoek, inligting oor die kliënt en firma sekuriteite handel. Reël 17A-25 is ontwerp om die kapasiteit Kommissies verbeter om elektroniese voorleggings van transaksie-inligting te ontleed en sodoende Kommissie handhawing ondersoeke en ander handel rekonstruksies fasilitering. EFFEKTIEWE DATUM . Voeg datum 30 na publikasie in die Federal Register, behalwe sect240.17a-25 (b), wat effektief op voeg datum in 180 dae na publikasie in die Federal Register moet word. Vir verdere inligting kontak: Alton Harvey, Kantoor Hoof, by (202) 942-4167 of Anitra Cassas, spesiale raad, by (202) 942-0089, Afdeling Marktregulering, Securities and Exchange Commission, 450 Vyfde Straat, N. W. Washington, DC 20549-1001. Op 2 Mei 2000 het die Kommissie vir kommentaar Reël 17A-25 1 voorgestel onder die Exchange Act aan makelaars en handelaars vereis om elektronies in te dien om die Kommissie, op versoek, inligting oor die kliënt en ferm sekuriteite handel. 2 Die reël is ontwerp om meer volledig rekenskap veranderende handel strategieë wat hoofsaaklik gebruik word deur institusionele en professionele handelaars, en sodoende die vermoë Kommissies om handel te ontleed komplekse mark-wye rekonstruksies en handhawing ondersoeke te verbeter. Op grond van die ervaring Kommissies in die ontleding van sekuriteite transaksie inligting, en na deeglike oorweging van die in reaksie op die voorgestelde reël voorgelê kommentaar, is die Kommissie aanneming Reël 17A-25 met sekere veranderinge wat hieronder bespreek word. Die sekuriteite industrie geweldige verandering gesien in die afgelope twee dekades, beide in die tipes markdeelnemers en in die verskeidenheid van handel strategieë en produkte. In die besonder, 'n toenemende aantal institusionele en professionele handelaars nou voer hul sekuriteite handel deur middel van verskeie rekeninge gehandhaaf word op verskillende makelaar-handelaars. Hierdie deelnemers aan die mark sluit institusionele beleggers soos pensioenfondse, versekeringsmaatskappye, stigtings, skenkings, onderlinge fondse, en verskansingsfondse. Om kopers en verkopers van effekte in die handhawing of ander regulerende navrae identifiseer, die personeel Kommissie stuur gereeld versoeke vir sekuriteite handel rekords by die mees aktiewe skoonmaak maatskappye in die betrokke sekuriteit. Maatskappye word versoek om binne tien werksdae, inligting oor transaksies deur alle eiendom en die kliënt rekeninge wat gekoop of verkoop 'n sekuriteit tydens 'n bepaalde oorsigtydperk. Vir 'n paar dekades, die Kommissie versoek hierdie inligting deur e-vraelys vorm (bekend as quotblue sheetsquot as gevolg van die kleur waarop die vorms gedruk) om makelaar-handelaars met die hand ingevul en gepos na die Kommissie. In die laat 1980's, soos die volume van handel en sekuriteite transaksies dramaties toegeneem, die Kommissie en die sekuriteite selfregulerende organisasies (quotSROsquot) saamgewerk om te ontwikkel en te implementeer 'n stelsel met 'n universele elektroniese formaat, algemeen bekend as die quotelectronic blou sheetquot of quotEBSquot stelsel, om die handleiding proses te vervang. 3 Die universele EBS formaat toelaat dat die Kommissie en die SROs om tydige en deeglike toesig en handhawing navrae uit te voer. Maatskappye oor die algemeen gebruik sagteware om hul rekening rekords die data na die Securities Industry Automation Corporation (quotSIACquot) scan en laai die nodige inligting in die standaard EBS-formaat, en dan oordra. Op sy beurt het SIAC roetes die lêer elektronies na die Kommissie hoofraamrekenaar. 4 In die algemeen, die Kommissie gebruik die EBS stelsel om sekuriteite transaksie inligting te bekom vir een van twee doelwitte: (1) om te help met die ondersoek na en ondersoek van moontlike federale sekuriteite wet oortredings, veral met betrekking tot binnehandel of markmanipulasie en (2) te bemark rekonstruksies uit te voer, in die eerste plek volgende beduidende markonbestendigheid. Sedert sy ontstaan, het die EBS stelsel effektief uitgevoer word as 'n handhawing hulpmiddel vir die ontleding beurs in een of twee effekte oor 'n beperkte tydperk. Wanneer dit gebruik word vir grootskaalse ondersoeke of mark rekonstruksies wat talle aandele gedurende spitstye handel volume periodes, maar die wat deur die EBS stelsel inligting onvoldoende is. Spesifiek, het die Kommissie dit moeilik om doeltreffend totale EBS transaksie inligting deur markdeelnemers gevind. 5 Om die voortgesette doeltreffendheid van die handhawing Kommissies en regulerende programme wat staatmaak op EBS inligting te verseker, die Kommissie voorgestel Reël 17A-25. Soos voorgestel, sou Reël 17A-25 vereis makelaar-handelaars om sekuriteite transaksie inligting, insluitend identifiseerders vir prima makelaars reëlings, gemiddelde prys rekeninge, en bewaringsinstellings elektronies in te dien, in 'n gestandaardiseerde formaat, indien dit vereis word deur die personeel Kommissie vir die handhawing en ander regulatoriese doeleindes. Daarbenewens het die regering sou vereis makelaar-handelaars in te dien, en huidige, kontakpersoon inligting vir EBW versoeke te hou. Voorgestelde reël 17A-25 is grootliks patroon na bestaande SRO reëls. 6 III. Opsomming van Kommentaar Die Kommissie ontvang kommentaar van die Securities Industry Association (quotSIAquot) en die Stille Oseaan Exchange (quotPCXquot) op die voorgestelde reël. 7 Die SIA algemeen gesê dat dit verstaan ​​word die Kommissie nodig vir voorgestelde reël 17A-25, maar het opgemerk dat daar probleme met die implementering van sekere aspekte van die voorstel sal wees. Die PCX gevra om duidelikheid te verkry oor die toepassing van die voorgestelde reël om NASD Regulasies nuwe web-gebaseerde EBS stelsel. 8 A. transaksie Inligting Die SIA het 'n saak met betrekking tot die standaard inligting transaksie kragtens subartikel vereis (a) (2) van die voorgestelde reël. Een van die data-elemente kragtens subartikel vereis (a) (2) (ii) van die voorgestelde Reël 17A-25 en bestaande SRO reëls 9 is die werkgewers naam van 'n kliënt wat gekoop of verkoop 'n sekuriteit wat onder oorsig. Die SIA het aangedui dat baie maatskappye nie in staat sou wees om geredelik toegang tot hierdie inligting op hul EBS-verwante stelsels. 10 As gevolg hiervan, sal hierdie maatskappye óf om hierdie inligting met die hand te voer, of herontwerp hul rekordhouding stelsels te outomaties voeg die kliënte werkgewer identifikasie. Die SIA het ook sy kommer oor die bykomende inligting wat ingevolge subartikel (b) vereis van die voorgestelde reël. Die SIA opgemerk dat, hoewel die voorstel Release dit duidelik gemaak dat subartikel (b) (1) (i) van die voorgestelde Reël 17A-25 is ontwerp vir eerste makelaar reëlings, die generiese taal - kan dek ander vorme van transaksies wat die volgende behels die verskuiwing van 'n posisie van een firma na 'n ander. Hierdie transaksies sluit quotgive-upsquot (die uitvoering van makelaar-handelaar bied die skoonmaak aantal ander makelaar-handelaar wanneer hulle 'n transaksie vir die vergelyking proses) en quotstep-outsquot (die uitvoering van makelaar-handelaar bied die skoonmaak aantal ander makelaar-handelaar na indiening van 'n transaksie vir die vergelyking proses). Die SIA versoek reël taal van naderby op maat van prima makelaars reëlings. 11 Subartikel (b) (1) (ii) van die voorgestelde Reël 17A-25 vereis dat die eerste makelaar om die verrekeningshuis nommer of alfa simbool van elke uitvoering makelaar-handelaar wat deel of almal van die transaksie gestuur dui. Die SIA aangedui dat inligting met betrekking tot eerste stel reëlings is tipies makliker vir die uitvoering van makelaars om outomaties trek op hul stelsels as vir prima makelaars. As gevolg hiervan, sal prima makelaars verwag word om meer stelsels veranderinge as die uitvoering van makelaars te implementeer. 12 Die SIA ook gevra om duidelikheid te verkry oor die hoeveelheid inligting vereis deur subartikel (b) (2) van artikel 17A-25, wat betrekking het op die gemiddelde prys rekening identifiseerders. Met verwysing na opmaak probleme en ontwikkeling koste, die SIA n beroep op die Kommissie te laat 'n enkele identifiseerder om aan te dui dat 'n rekening is deel van 'n gemiddelde prys rekening reëling, eerder as wat makelaar-handelaars om afsonderlike merktekens vir die meester rekening genereer en elke sub-rekening . 13 B. ander inligting in die Die voorstel Release, die Kommissie ingewin kommentaar oor die haalbaarheid van wat EBS verslae om uitvoering tye of ander aanwysers, soos quotorder volgorde numbersquot vir transaksies bewerkstellig deur middel van 'n outomatiese order routing stelsel sluit. In reaksie hierop het die SIA het 'n aantal praktiese probleme met die implementering van hierdie data-elemente, en voorgestel dat die koste van formatteer makelaar-handelaars stelsels of die bou van nuwe stelsels die regulerende behoefte vir hierdie inligting sal oortref. 14 Ten slotte, die SIA het beklemtoon dat vertragings in die implementering van Reël 17A-25 wat nodig mag wees as gevolg van ander stelsels uitdagings vir die sekuriteite industrie in die komende maande, soos voorbereidings vir die volle implementering van desimale pryse. 15 IV. Bespreking en Basis vir aanneming Vandag, die Kommissie is die aanneming van Reël 17A-25 aansienlik soos voorgestel, met sekere veranderinge wat ontwerp is om die kommentaar weerspieël. Die reël geld vir alle lede ruil, makelaars en handelaars onderhewig aan 17a-3 van die Exchange Act regeer. 16 Reël 17A-25 sal nie lê enige bykomende rekordhouding vereistes vir makelaar-handelaars makelaar-handelaars reeds al die vereiste vir die EBS verslae op grond van Artikel 17 inligting in stand te hou (a) (1) en Reëls 17a-3 en 17a-4 onder die Exchange Act. 17 Reël 17A-25 is bedoel om drie doelwitte te bereik. Eerstens, die reël codificeert die vereiste dat makelaars en handelaars elektronies moet aan die Kommissie, op versoek, inligting oor die kliënt en eiendom sekuriteite transaksie inligting. In die tweede plek moet die oppergesag van die doeltreffendheid van die handhawing Kommissies en regulerende programme deur die verbetering van sekere aspekte van die EBS stelsel te verbeter in ag te neem ontwikkelende handel strategieë wat hoofsaaklik gebruik word deur institusionele en professionele handelaars. Spesifiek, subartikel (b) van artikel 17A-25 vereis maatskappye, op versoek, tot drie bykomende data-elemente wat die Kommissie sal help saamgevoeg sekuriteite transaksies deur entiteite handel deur middel van verskeie rekeninge by meer as een makelaar-handelaar verskaf. 18 Ten slotte, deur te vereis makelaar-handelaars om huidige kontakpersoon inligting verskaf, die voorgestelde reël behoort te help verseker dat die Kommissie effektief sy EBS versoeke om makelaar-handelaars kan rig. A. Standard transaksie Inligting Subartikel (a) van die voorgestelde reël vereis indiening van dieselfde standaard kliënt en eiendom transaksie inligting die SROs versoek in verband met hul mark toesig of handhawing navrae. 19 Vir 'n eie transaksie, moet die makelaar-handelaar die volgende inligting insluit: (1) die skoonmaak van huis nommer of alfa simbool wat gebruik word deur die makelaar-handelaar indiening van die inligting (2) skoonmaak van die huis nommer (s) of alfa-simbool (s) van die makelaar-handelaar (s) op die teenoorgestelde kant van die handel (3) sekuriteit identifiseerder (4) datum uitvoering (5) hoeveelheid uitgevoer (6) prys transaksie (7) rekeningnommer en (8) identiteit van die uitruil of mark waar elke transaksie uitgevoer is. Onder die voorgestelde reël as 'n transaksie gesluit is vir 'n kliënt se rekening (in teenstelling met 'n eie rekening), sou die makelaar-handelaar het vereis, is om ook die kliënte naam, kliënte aan te spreek, naam van die kliënte werkgewer, die kliënte belasting identifikasie nommer, en ander verwante rekening inligting. Soos hieronder aangedui, het die Kommissie sekere van hierdie vereistes verander in reaksie op kommentaar. Ten slotte, as die transaksie gesluit is vir 'n kliënt van 'n ander firma of makelaar-handelaar, moet die makelaar-handelaar aandui of die ander makelaar-handelaar is wat optree as prinsipaal of as agent op die transaksie. Die SIA aangehaal twee kommer oor die indiening van hierdie standaard transaksie inligting. Eerstens, die SIA kennis geneem van die praktiese probleme wat maatskappye in geredelik die naam van die kliënte werkgewer op hul EBS-verwante stelsels te verkry. Die Kommissie is van mening dat die identiteit van 'n kliënte werkgewer, as akkuraat, sou baie nuttig vir baie ondersoeke, veral dié met betrekking tot binnehandel wees. Maar die Kommissie, indien nodig, kan hierdie inligting van die spesifieke makelaar-handelaar en kliënt tydens opvolg navrae bekom. Gevolglik is die Kommissie is die verwydering van hierdie vereiste van subartikel (a) (2) (ii) van artikel 17A-25, soos aanvaar. Tweedens, die SIA gevra om duidelikheid te verkry oor die vraag of die belasting identifikasienommer, is dié van die kliënt of die kliënt werkgewer. 20 Subartikel (a) (2) (ii) van artikel 17A-25, soos aanvaar, maak dit duidelik dat dit bedoel is om die kliënte belasting identifikasienommer, nie dié van die kliënte werkgewer te vang. B. Bykomende transaksie Inligting Subartikel (b) van die voorgestelde Reël 17A-25 vereis makelaar-handelaars, op versoek van die personeel Kommissie, aan prima makelaars identifiseerders, gemiddelde prys rekening identifiseerders, en bewaringsinstelling identifiseerders voorsien. Soos hieronder in besonderhede beskryf word hierdie addisionele data-elemente wat nodig is om handel gesamentlik deur kliënte wat verskeie rekeninge gehandhaaf word op verskillende makelaar-handelaars gebruik. Die Kommissie is die aanneming van hierdie bykomende data-elemente in Reël 17A-25 (b) met sekere wysigings deur die SIA voorgestel. Die SIA gevra vir meer inligting oor hoe die Kommissie beraam dat minder as 100 makelaar-handelaars sal moet aanpassings maak om hul bestaande EBW sagteware. Die Kommissie is van mening dat EBS versoeke vir prima-makelaars en gemiddelde prys rekening inligting byna uitsluitlik gedoen sal word na aktiewe skoonmaak makelaar-handelaars. Die Kommissie sy skatting van minder as 100 skoonmaak maatskappye wat gebaseer is op ons ervaring met die EBS stelsel - spesifiek, die Afdeling van die mark Regulasies versoek om inligting vir die mark rekonstruksies in 1994 en 1997, en die Afdeling versterkings daaglikse gebruik van die EBS stelsel vir die afgelope dekade. Gevolglik het die Kommissie gaan voort om te glo dat sy raming is redelik. 1. Eerste makelaarsloon Identifiseerders Dit is algemeen vir 'n institusionele of professionele handelaar om die roete te koop of te verkoop bestellings deur middel van verskillende makelaar-handelaars, wat op sy beurt uit na 'n enkele makelaar-handelaar-die quotprime uitgevoer bestellings broker. quot Die eerste makelaar hou 'n meester rekening vir die instelling of professionele handelaar, wat rekordhouding en toesig van handel aktiwiteit vergemaklik. Omdat makelaar-handelaars gebruik verskillende maniere om prima makelaars rekeninge te identifiseer in EBW voorleggings, het die Kommissie probleme gehad identifisering gevalle waar 'n transaksie twee keer aangemeld - deur die uitvoering van makelaar-handelaar en deur die eerste makelaar. As gevolg hiervan, wanneer die Kommissie verrig handel ontleed, is dit dalk per ongeluk dubbel getel sommige bedrywe het. Om beter te analiseer hierdie toenemend gereelde aktiwiteit en per ongeluk te vermy dubbel tel hierdie transaksies, die Kommissie voorgestel twee nuwe data-elemente aan prima makelaars transaksies eenvormig identifiseer. In die eerste plek kragtens subartikel (b) (1) (i) van artikel 17A-25, as 'n verslagdoening makelaar-handelaar effekte ambagte vir 'n kliënt, en stuur die transaksies rekeninge na 'n eerste makelaar, dan is die EBS voorlegging sal moet 'n sluit identifiseerder vir hierdie tipe transaksie soos deur die aangewese SRO kragtens Reël 17D-1 van die Exchange Act. 21 Die SIA sy kommer uitgespreek dat die taal in subartikel (b) (1) (i) van die voorgestelde reël ander vorme van transaksies wat behels die verskuiwing van 'n posisie van een firma na 'n ander, soos quotgive-upsquot of quotstep-outs kan dek. quot Die Kommissie benadruk dat subartikel (b) (1) (i) bedoel is om rekenskap te gee prima makelaars reëlings. 22 Tweedens, soos voorgestel, subartikel (b) (1) (ii) van artikel 17A-25 n prima makelaar ontvang transaksies uit verskeie uitvoering makelaar-handelaars in die EBS voorlegging aan te sluit die skoonmaak van die huis nommer of alfa simbool wat gebruik word deur sou vereis het elk van die uitvoering van makelaars. Beide die SIA en die SROs 23 kommer uitgespreek egter dat hierdie verslaggewing vereiste opmaak probleme sou inhou. Die Kommissie is van mening dat die verslagdoeningsraamwerk soos voorgestel in subartikel (b) (1) (ii) van artikel 17A-25 die personeel Kommissie sou voorsien met die optimale crosschecking vermoëns vir transaksies waarby eerste stel reëlings. Nietemin, in reaksie op die kommer wat deur die SIA en die SROs, die Kommissie het die taal in subartikel (b) verander (1) (ii) van artikel 17A-25, soos aangeneem, te prima makelaars vereis om verslag te doen met behulp van 'n identifiseerder vir hierdie tipe transaksie soos deur hul aangewese SRO kragtens Reël 17D-1 van die Exchange Act. 24 Die Kommissie sal saam met die SROs om 'n universele identifikasie wat sal help om die Kommissie identifiseer 'n prima makelaars reëling te ontwikkel. 2. Gemiddelde Prys rekening Identifiseerders Broker-handelaars gebruik dikwels quotaverage prys accountsquot as 'n meganisme om groot hoeveelhede van 'n gegewe sekuriteit vir hul kliënte te koop of te verkoop. Onder hierdie reëling, kan 'n makelaar-handelaars gemiddelde prys rekening koop of verkoop 'n sekuriteit in klein inkremente regdeur 'n handel sessie, en dan die opgehoopte lang of kort posisie oor te dra om een ​​of meer rekeninge vir 'n gemiddelde prys of-volume geweegde gemiddelde prys na die mark naby. Soortgelyk aan transaksies waarby eerste stel reëlings, daar op die oomblik geen eenvormigheid in hoe makelaar-handelaars te identifiseer hierdie transaksies in EBW voorleggings. As gevolg hiervan, kan die Kommissie handel ontleding per ongeluk dubbel getel hierdie transaksies het - een keer in die EBS voorlegging vir die firmas gemiddelde prys rekening, en weer in die EBS voorlegging vir die rekeninge ontvang posisies van die gemiddelde prys rekening. Daarom is die Kommissie voorgestel twee nuwe data-elemente in subartikel (b) (2) van artikel 17A-25 te eenvormig gemiddelde prys rekening transaksies te identifiseer. Soos voorgestel, kragtens subartikel (b) (2) (i), 'n EBS verslag vir 'n kliënt se rekening ontvang gemiddelde prys transaksies sou gehad het om ID's vir elke relevante gemiddelde prys rekening te sluit. Kragtens subartikel (b) (2) (ii), soos voorgestel, 'n EBS verslag vir 'n firmas gemiddelde prys rekening nodig sou wees om ID's vir elk van die rekeninge ontvang posisies van die gemiddelde prys rekening te sluit. Beide die SIA en die SROs 25 aangehaal opmaak probleme en ontwikkeling koste as subartikel (b) (2) aanvaar soos voorgestel. Terwyl die Kommissie is van mening dat die verslagdoeningsraamwerk soos voorgestel in subartikel (b) (2) van artikel 17A-25 die optimale crosschecking vermoëns vir transaksies waarby gemiddelde prys rekeninge sou verskaf, die Kommissie het die taal in onderafdelings gemodifiseerde (b) (2 ) (i) en (b) (2) (ii) 'n firma vereis dat die gemiddelde prys rekening reëlings te onderskei met 'n identifiseerder vir hierdie tipe transaksie soos deur die aangewese SRO makelaar-handelaars op grond van artikel 17D-1 van die Exchange Act . 26 Die Kommissie sal saam met die SROs eenvoudige universele eienskappe wat sal help om die Kommissie identifiseer 'n gemiddelde prys rekening reëling te ontwikkel. 3. Identifiseerders Gebruik deur bewaringsinstellings Die Kommissie het geen kommentaar oor subartikel ontvang (b) (3) van die voorgestelde Reël 17A-25, wat 'n makelaar-handelaar wat 'n handelsmerk vir 'n rekening verwerk deur 'n bewaringsinstelling om die rekeninge te rapporteer vereis bewaarplaas identifiseerder. Die insluiting van 'n bewaarder rekening identifiseerder in EBW verslae moet grootliks bespoedig pogings deur die personeel Kommissie te handel saamvoeg in die uitvoering van komplekse handel rekonstruksies. C. Inligting te vergemaklik EBS versoek die Kommissie het geen kommentaar ontvang op paragraaf (c) van die voorgestelde Reël 17A-25. Paragraaf (c) vereis makelaar-handelaars om die Kommissie te dien, op versoek, sekere inligting oor hul kontakpersone, en om hierdie inligting op datum te hou. Die Kommissie hierdie gedeelte van die reël voorgestel omdat dit 'n herhalende probleem ondervind, as gevolg van gereelde omset en reorganisasie personeel by makelaar-handelaars in die regie van EBS versoeke aan die toepaslike personeel by makelaar-handelaars. Die Kommissie oorweeg om aanvanklik vra net die makelaar-handelaars wat onlangs EBS versoeke van die Kommissie om huidige kontakbesonderhede verskaf ontvang. 27 D. ander inligting in die Die voorstel Release, die Kommissie spesifiek versoek kommentaar op ander vorme van inligting wat nuttig in die ontleding van beurs in meer komplekse mark-wye handel rekonstruksies en handhawing ondersoeke kan wees. Byvoorbeeld, die Kommissie het opgemerk dat uitvoering keer nuttig in die handel rekonstruksies, veral dié wat fokus op handel in skerp mark swaai sou wees. Tot op datum het egter uitvoering keer nie ingesluit in EBW verslae omdat hierdie inligting het oor die algemeen nie beskikbaar is deur die makelaar-handelaar rekening rekords stelsels wat gebruik word om EBS verslae (voor te berei nie, hoewel uitvoering inligting beskikbaar in ander makelaar-handelaar mag wees rekordhouding stelsels). Die Kommissie het ook kennis geneem in die voorstel Release dat sommige verteenwoordigers van die sekuriteite industrie voorheen aangedui om die personeel Kommissie dat, ten minste vir transaksies bewerkstellig deur middel van outomatiese orde-routing stelsels, kan quotorder sequencequot identifiseerders gebruik word vir EBW verslae in plaas van werklike uitvoering keer. 28 Die insluiting van orde volgorde identifiseerders in EBW verslae sal die personeel Kommissie in staat stel om orde inskrywing keer af te lei vir die besonder ambagte. Sodra sodanige transaksies is geïsoleer, die transaksies bestel volgorde nommers kan vergelyk word met snel om toegang verslae gevang deur óf die makelaar-handelaars interne stelsels of met snel oudit paaie en verwante SRO verslae. Die SIA het 'n aantal probleme met die uitbreiding van die EBS stelsel om uitvoering tye of bevel volgorde identifiseerders sluit. Byvoorbeeld, die SIA opgemerk dat baie skoonmaak maatskappye wat eiendom rekeninge van 'n bekendstelling makelaar hanteer nie tipies hou hierdie tipe inligting oor die bekendstelling van vaste. Verder het baie makelaar-handelaars nie 'n outomatiese skakel tussen die orde lêer, waar hierdie tipe inligting sal gehou word om die lêer handel, wat Skakeling met die EBS stelsel. 29 Die Kommissie gaan voort om te glo dat, in die lig van die groot aantal ambagte wat verslaan en uitgevoer met behulp van outomatiese stelsels, kan die inname van die gepaste bevel volgorde identifiseerders in EBW verslae grootliks bespoedig handel rekonstruksies waarin presiese tydsberekening van besondere handel aktiwiteit is van kritieke belang. Tog, as gevolg van die huidige opset van makelaar-handelaars stelsels, makelaar-handelaars sal sekere koste en praktiese probleme in die bewaring van uitvoering tye of bevel volgorde identifiseerders aangaan. Gevolglik is die Kommissie nie verander Reël 17A-25 om hierdie tipe inligting in hierdie tyd nodig. Die Kommissie wys daarop dat dit tradisioneel buigsaam is wanneer daar gewerk word met 'n klein makelaar-handelaars wat moet transaksie verslae verskaf. In gevalle waar 'n klein makelaar-handelaar nie reeds oor die vermoë beskik om die inligting in te dien oor die EBS stelsel, het die personeel Kommissie handleiding uitsendings aanvaar. Voorgestelde reël 17A-25 is nie bedoel om, of sal dit, verander hierdie buigsame benadering in die verkryging van nodige transaksie verslae van klein makelaar-handelaars. Daarbenewens kan die Kommissie vertrou op sy algemene exemptive owerheid kragtens artikel 36 van die Exchange Act 30 vry te stel spesifieke makelaar-handelaars wanneer die toepassing van die verslagdoening vereistes van Reël 17A-25 nie nodig of toepaslik in die openbare belang sou wees, vir die beskerming van beleggers, of andersins ter bevordering van die doelstellings van die reël. 31 Broker-handelaars sal die grond van artikel 17A-25 vereis word in die formaat soos deur die makelaar-handelaars SRO wat aangewys op grond van artikel 17D-1 van die Exchange Act, tensy anders vermeld by reel Kommissie inligting voor te lê. Teen die huidige tyd, ons verstaan ​​dat die SROs van plan is om hul tegniese spesifikasies hersien deur 120 dae voor die effektiewe datum vir Reël 17A-25 (b). In die afwesigheid van die nodige SRO tegniese spesifikasies om hierdie paragraaf deur 120 dae voor die effektiewe datum te implementeer, sal die Kommissie reëls spesifiseer die tegniese indiening formaat vir EBW voorleggings promulgeer. 32 Die PCX gevra hoe die implementering van die NASDRs nuwe web-gebaseerde EBS stelsel sal die omvang en doelwitte van Reël 17A-25 te verander. Die Kommissie is van mening dat die raamwerk vir Reël 17A-25 bied voldoende buigsaamheid toelaat makelaar-handelaars om transaksies te rapporteer in watter EBS formate word deur hul aangewese SROs. In die besonder, die Kommissie rekenaarstelsels bereid is om die nuwe NASDR stelsel te akkommodeer. Die bepalings van Reël 17A-25 sal van krag op insetsel 30 dae na publikasie in die Federal Register wees, behalwe vir subartikel (b) van artikel 17A-25, wat effektief op insetsel 180 dae na publikasie in die Federal Register moet word. Die SIA versoek dat, in die aanneming en implementering van Reël 17A-25, die Kommissie bewus van die voortdurende stelsels uitdagings in die sekuriteite industrie, insluitend omskakeling van die handel siklus van 'n drie-dag 'n een-dag siklus en die volle implementering van wees desimale pryse in aandele en opsies. Die Kommissie is bewus van die tegnologiese uitdagings wat gekonfronteer word deur die sekuriteite industrie oor die volgende paar maande. So, die Kommissie is die vertraging van die effektiewe datum van subartikel (b) van artikel 17A-25, en is daartoe verbind om saam te werk met die SROs en die sekuriteite industrie in die ontwikkeling van 'n strategie vir formatteer die EBS stelsel op 'n wyse wat nie ander kritieke beteken ontwrig stelsels inisiatiewe in die komende maande. VI. Papierwerk Vermindering Wet Soos beskryf in die Die voorstel Release, Reël 17A-25 bevat quotcollection van informationquot vereistes binne die betekenis van die papierwerk Vermindering van 1995, 33 en die Kommissie ter beoordeling aan die Kantoor van die Bestuur en Begroting (quotOMBquot) ingedien word. OMB goedkeuring verleen vir die versameling van inligting, en opgedra beheer nommer 3235-0540. Die versameling van inligting is in ooreenstemming met die opruiming vereistes van 44 U. S.C. 3507. Die titel van die versameling van inligting is: Reël 17A-25, elektroniese indiening van Securities transaksie inligting deur Exchange Lede, Makelaars, en handelaars. Die laaste reël nie substantiewe of materiaal veranderinge aan die versamelings van inligting oorspronklik uiteengesit in die voorstel Release bevat. Die versameling van verpligtinge inligting wat deur Reël 17A-25 is verpligtend. Die tydperke behoud vir die versameling van inligting is reeds vermeld in artikel 17A-4 van die Exchange Act. 34 Die inligting geliasseer ooreenkomstig artikel 17A-25 sal vertroulik gehou word, onderhewig aan die bepalings van die Freedom of Information Act, 5 U. S.C. 552. 'n agentskap kan nie gedrag of borg en 'n persoon is nie nodig om te reageer op 'n versameling van inligting, tensy dit gee 'n geldige beheer nommer. Die Kommissie ingewin openbare kommentaar op die versameling van inligting vereistes vervat in die voorstel Release. Soos hieronder bespreek, die SIA voorgelê 'n opmerking oor die aantal makelaar-handelaars wat hul-EBS verwante sagteware te vang en te rapporteer die nuwe data-elemente op grond van subartikel (b) van artikel 17A-25 te verander. A. Opsomming van Versameling van inligting onder Reël 17A-25 Reël 17A-25 vereis makelaar-handelaars om sekuriteite transaksie inligting, insluitend identifiseerders vir prima makelaars reëlings, gemiddelde prys rekeninge, en bewaringsinstellings elektronies in te dien, in 'n gestandaardiseerde formaat wanneer dit versoek word deur die personeel Kommissie vir die handhawing en ander regulatoriese doeleindes. Daarbenewens het die regering sal ook vereis makelaar-handelaars in te dien, en huidige, kontakpersoon inligting vir EBW versoeke te hou. B. Gebruik van inligting Die Kommissie sal die grond voorgestelde reël 17A-25 vir die handhawing navrae of ondersoeke en handel rekonstruksies, asook vir inspeksies en ondersoeke inligting wat ingesamel is te gebruik. Soos verduidelik in die Die voorstel Release, hoewel Reël 17A-25 is van toepassing op al die ongeveer 7700 makelaar-handelaars wat tans geregistreer is by die Kommissie, sal die meeste bepalings slegs van toepassing op die 5500 makelaar-handelaars wat sake doen met die algemene publiek. VII. VIII. Deur die Kommissie.

No comments:

Post a Comment